Har du lyst til å skrive? Kontakt skriftstyret!

Historielaget har avholdt årsmøte, og vi som satt i skriftstyret for årboka i fjor, har fått fornyet tillit og skal prøve få fram ei årbok i år også.

Skal vi klare det, er vi avhengig av bidrag fra de mange trofaste skribentene våre, og sender derfor denne mailen til dere som har hatt bidrag i årboka de siste årene.

Skriftstyret ønsker dere som bidragsytere også i årets årbok. Så vi ber dere tenke gjennom om dere har tema liggende som dere kan lage en artikkel av – lang eller kort.
Dersom dere ikke sjøl kan bidra med artikkel, ønsker vi i skriftstyret også tips fra dere om tema eller personer som det bør skrives om i årboka. Eller om dere kjenner noen som sitter på stoff som kan være interessant å få med i boka. Vi ønsker også tips om det er lag/foreninger som har jubileer eller om det er andre markeringer som det er naturlig å sette fokus på i årets bok.
I det hele tatt: skriftstyret ønsker at flest mulig engasjerer seg i å få til en best mulig årbok, så vi håper å høre fra dere enten det dreier seg om en artikkel til boka eller tips til oss i skriftstyret. Videresend gjerne denne oppfordringen til andre som ikke står på adresselista.

Med hilsen fra oss i skriftstyret
Asbjørn Tingstad=asbjorn.tingstad@ntebb.no, Toralf Granaune, Annbjørg Grevskott, Randi Berget og Helge Bakken