Styremøte 3/6-2014

Styremøte i Levanger Historielag tirsdag kl. 1800  på Levanger Bibliotek.
Forfall: Åshild B. Øwre, Hilde Løvås og Liv S. Kjønstad gikk kl. 1900. Martin Granås møtte ikke. Underskrivne møttes.

a)  Det er ryddet rundt kalkovnene på Nesset. Ballo kommer med anbud på rydding oppe på murene, og reparasjon av kalkovnene.
b)  Skiltet ved Halssteinborgen har blitt ødelagt av vær og vind. Sveinung Havik inspiserer og finner en løsning. Johannes fikser resten.
c)  Spørsmål om deltakelse på Hørstmartnan 2014. Deltar som før på Dampskipsbrygga.

SAK 28/14:  Kulturminnedagen 2014.
Arbeidsgruppa presenterte utkast til program, og orienterte fra møtet med Åsen Museum- og Historielag. Arrangementet blir et samarbeid mellom historielaget og laget i Åsengrenda. Foreløpig utkast til program limes inn i protokollen, og bearbeides videre.

Møteboka opplest og godkjent.

Øystein Bergsve     Johannes Vongraven     Sveinung Havik     Randi Berget