Styremøte 17/2-2014

Styremøte i Levanger Historielag på Levanger Bibliotek.
Underskrevne møtte.

Sak 10/14; Konstituering

Leder Johannes Vongraven valgt på årsmøtet. Nestleder Hilde Løvås har 1 år igjen. Sekretær Åshild Bjørgum Øwre gjenvalg i 2 år. Kasserer Martin Granås i 1 år. Styremedlemmer: Liv S. Kjønstad, Hågen Ven, Øystein Bergsve og Randi Elise Berget, ny.

Red.nemnd:
Sveinung Havik, leder, Liv S. Kjønstad og Hilde Løvås.
Havik er også red. for heimesida.

Reg. nemnd:
Består av Jon S. Munkeby, Øystein Bergsve, Hogne Heir, Liv S. Kjønstad og Ola Indgaard. En vil forsøke å få en av nemndmedlemmene til å innkalle til møte i nemnda.

Salgsnemnd:
Hågen Ven, leder, Jon S. Munkeby, Øystein Bergsve og Martin Granås.

Skriftstyre:
Asbjørn Tingstad, leder, Helge Bakken, Toralv Granaune, Jarle Kregnes og Annbjørg Grevskott.

Tur- og arr.komite:
Styret vil i kommende år fungere som tur- og arr.komite.

Slektsnemnd:
Birgit Reistad, leder, Jon S. Munkeby og Jan Kåre Løveng.

Bygdeboknemnd:
Johannes Vongraven, leder. Sveinung Havik, kasserer og sekretær. Pål Kulås. Kretsnemnder i arbeid har rett til å møte i nemnda.

Sak 11/14: Medlemsbladet nr. 1 – 2014

Sendes ut 24.02.14.

Sak 12/14: Medarr. i busstur

Historielaget bevilger kr. 2.000,- til utgifter ifb med «historisk Grunnlovsjubileumsreise» 9. mars 14.